Keine Musik Kein Leben

元ドイツ留学生がドイツポップスとドイツ関連ネタについて語ります。ドイツ語歌詞の和訳もあるよ!

In one of the stars I shall be living. In one of them I shall be laughing. And so it will be as if all the stars will be laughing when you look at the sky at night.

Lena - Traffic lights

0

リクエストもらったので(ヒャホー)特別編☆ということで『ドイツ人だからドイツ語の歌じゃなくてもいいよね~第一弾』です。

しかしLenaの曲はいつ聞いてもシャレオツだよね。うん、間違いない。



Traffic Lights
アルバム”Crystak sky(2015)"収録”

How long will it take
どれぐらいかかるの
Have I got time for a shower
シャワーを浴びる時間はあったかしら
You could jump on the blue line
あなたはブルーラインに飛び乗ることもできたのに
Take a bus from the station
駅からバスに乗って
And I'll meet you out there
そして私とそこで会いましょう
Get a train if it's alright
問題ないなら、電車に乗って

Don't care what we do
私たちが何をするかはどうでもいい
Cos the night is ours
だってこの夜は私たちのもの
As long as we do what we do for hours
私たちがしたいことをしている限りは
How long will it take
どれぐらいかかるの
Have I got time for a shower
シャワーを浴びる時間はあったかしら
You could jump on the blue line
あなたはブルーラインに飛び乗ることもできたのに

I could wait all night
一晩中だって待てたわ
I could wait all night
一晩中だって待てたわ

I hope that the traffic lights
信号が
Don't change
変わらなければいいのに
Keeping me away from you
あなたから私を遠ざけるそれが
I hope that the traffic lights
信号が
Don't change
変わらなければいいのに
Red and blue I lose
赤、青そして私は負ける
And I hope that you
そして私は願う
Gonna get there soon
あなたがそこにすぐに着きますようにと
I hope that the traffic lights
信号が
Don't change
変わらなければいいのに
Keeping me away from you
あなたから私を遠ざけるそれが

It's cold outside
外は寒い
I've been waiting for an hour
私はもう数時間待っている
But it's feeling like forever
永遠に終わらない時間みたい
I put my best dress on with a low cut top
私はお気に入りの胸元の開いたドレスを着ている
Guess I should have worn a sweater
セーターを着てくればよかったのかしら
And every passing car leaves me wondering
通り過ぎていく車たちを見て私は思う
Don't you read me wrong
あなたのシグナルを読み間違えたのかと
What's happening
何が起こっているの
The drivers say go the other way
ドライバーは言う、別の道を進んだ方がいいと
Look for something better
そしてもっと別のましなものを探したほうがいいと

※繰り返し

I could wait all night
一晩中だって待てたわ


※繰り返し

゚+。:.゚今日の音楽収録アルバムへのリンク(クリックで別ウィンドウが開きます)゚+。:.゚

Amazon
CD

mp3


iTune


Sponsord link



スポンサーサイト

Leave a reply






管理者にだけ表示を許可する

該当の記事は見つかりませんでした。